تبلیغات و بازاریابی در کانادا
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در کانادا


مشخصات مصرف کننده
میانگین سنی جمعیت کانادا نسبت به سال 2016 ، 40.6 سال است که 10.2 سال از 30 سال قبل بیشتر است. 54٪ از جمعیت بین 24 تا 65 سال سن دارند ، 29٪ افراد جوان و 17٪ افراد سالخورده هستند. تعداد خانوارها در حال افزایش است اما اندازه فردی آنها رو به کاهش است: تعداد خانواده های یک نفره بیشترین تعداد را دارند و پس از آن زوج های دارای فرزند به سر می برند. به طور متوسط ​​، در هر خانواده 2.4 کانادایی وجود دارد. زنان کمی بیشتر از مردان (4/50٪) از مردان هستند. 82 درصد از جمعیت شهری هستند و در جنوب کشور ، نزدیک به مرز با ایالات متحده ، متمرکز شده اند. حدود 20٪ از جمعیت کانادا اخیراً مهاجران هستند. سطح تحصیلات بسیار بالا است ، دو سوم جمعیت که تحصیلات پس از دوره متوسطه را پشت سر گذاشته اند. مشاغلی که بیشترین جمعیت را نمایندگی می کند مشاغل فروش و خدمات (24٪) ، مشاغل تجاری ، امور مالی و مدیریت (16٪) ، تجارت ، اپراتورهای حمل و نقل و تجهیزات و مشاغل مرتبط (14٪) است.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه در سال 2017 به 60.500 CPP CAD (یعنی تقریبا 46،705 دلار PPP) افزایش یافته است. در سال 2016 ، درآمد متوسط ​​پس از مالیات 57،000 CAD بود و عمدتاً از درآمد اشتغال (33300 CAD) تشکیل شده بود. در همان سال درآمد یکبار مصرف سرانه با افزایش کمی به بیش از 31700 دلار کانادا افزایش یافت. قدرت خرید در سال 2017 نسبت به سال گذشته پایدار بود. هزینه های مصرف کننده در سال 2018 اندکی افزایش یافته است. نابرابری درآمد همچنان چشمگیر است (شاخص جینی برای کانادا 0.32 ، 1 است که بالاترین سطح نابرابری را نشان می دهد). در سال 2014 ، زنان شاغل تمام وقت در سنین 25 تا 54 سال به طور متوسط ​​52.500 دلار کانادا بدست آوردند ، در حالی که مردان شاغل تمام وقت در همان سن متوسط ​​70.700 CAD درآمد داشتند. مشاغل مدیریتی بیشترین حقوق را دارند ، در حالی که ساخت و سازهای عمومی ، معاملات فروش و خدمات کمترین هزینه را دارند. بیشترین دستمزدها در استان های آلبرتا ، ساسکاچوان و انتاریو است ، در حالی که دستمزد در استان های جزیره پرنس ادوارد و نیوبرانزویک در سطح پایین تر است.
رفتار مصرف کننده
جمعیت کانادا از میزان مصرف انبوه بالا و متنوع برخوردار است (بیشتر مردم مقدار زیادی کالاها و خدمات غیر از برآوردن نیازهای اساسی مصرف می کنند). خریدها بیشتر در مراکز ، خرده فروشی ها و پارک های خرده فروشی انجام می شود. مراکز همسایگی دیگر محبوب نیستند. متوسط ​​خرید حدود CAD 55 است و پایدار است. اعتماد مصرف کننده زیاد است ، اما از اواسط سال 2018 که به تنش های تجاری با ایالات متحده مرتبط است ، اندکی کاهش یافته است. خرید آنلاین در حال افزایش است ، اما کانادایی ها تمایل به خرید ترکیبی را ترجیح می دهند (مرور آنلاین ، خرید در فروشگاه ، سفارش آنلاین ، فروشگاه وانت). محصولات توزیع شده در سراسر کشور عمدتا توسط مارک های بین المللی تولید می شوند. مهاجرت همچنان بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد ، خصوصاً در مورد محصولات غذایی ، و محصولات وارداتی جذاب به نظر می رسند. تقاضا برای محصولات محلی "ساخته شده در کانادا" یک روند مصرف است که هنوز در حال توسعه است. دولت برای تنظیم این روند نوپا مقررات متعددی وضع کرده است. علاوه بر این ، مصرف کنندگان وب سایت Made in Canada (https://madeinca.ca) را ایجاد کرده اند تا در حمایت از اقتصاد داخلی ، مارک های کانادایی را فهرست کنند.
حدود 40٪ از مصرف کنندگان خود را با نام تجاری خود وفادار می دانند و نیمی از مصرف کنندگان در صورت مناسب بودن قیمت مایل به خرید نام تجاری ناآشنا هستند. فقط 19٪ برای هر خرید یک مارک مشابه را خریداری می کنند. حدود 80٪ از مصرف کنندگان دوست دارند محصولات جدید را امتحان کنند ، خصوصاً اگر محصولی از یک مارک آشنا باشد. بازاریابی و رسانه های اجتماعی بر خریدهای مشتری ، به ویژه تبلیغات در فضای باز ، بررسی ها ، نظرات و بازخورد در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارند. حدود نیمی از مصرف کنندگان از تلفن خود برای خرید استفاده می کنند. با این حال ، استفاده از بلوک های تبلیغاتی به ویژه در بین هزاره ها رو به افزایش است.
کانادایی ها به طور فزاینده نسبت به مصرف پایدار نگران هستند و خرید محصولات محلی ، اخلاقی یا ارگانیک رو به افزایش است ، به ویژه برای مواد غذایی و پوشاک. بازار دست دوم نیز در حال رشد است. اکثر کانادایی ها اطلاعاتی را در مورد آنچه می خرند جستجو می کنند و جذابیت فزاینده ای برای طبیعی ترین محصولات ممکن وجود دارد. سکوهای همکاری با افزایش محبوبیت برای اقامتگاهها (Airbnb) ، حمل و نقل (Uber) ، موسیقی ، جمع آوری کمک های مالی و غیره.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: